Mirage shopping center — Žilina Gallery

Žilina Gallery :: Fotogaléria mesta Žiliny

Žilina Gallery » Fotogaléria mesta Žiliny
29/124

Mirage shopping center

premietanie (slideshow)
Mirage shopping center

MIRAGE SHOPPING CENTER Žilina

(Foto: 7. 10. 2010)

Oficiálny web: www.miragecenter.sk.

Otvorenie nákupného centra bude 15. 11. 2010. Pôvodne bolo plánované otvorenie na 10. 10. 2010, ale pre rozostavanosť stavby sa termín posunul. Oficiálny web: www.miragecenter.sk.

Názov stavby: MIRAGE SHOPPING CENTER Žilina. Stavebník: Ing. George Trabelssie, Mirage shopping center, a.s. Framborská 12, 010 01 Žilina. Projektant: Ing. arch. Michal Diviš, Architekti, s. r. o., Vojtecha Tvrdého 12, Žilina. Termín výstavby: začiatok 5/2009, ukončenie 10/2010.

Zhotovitelia: Ekostav Slovakia, spol. s r.o., Framborská 7. 010 01 Žilina.
ENERGO CONTROLS, s.r.o., Juraja Závodského 49, 010 01 Žilina.
HORVAT klimatizacia a vetranie, s.r.o., Bánovská cesta 11, 010 01 Žilina.
FENESTRA, spol. s r.o., Priemyselná 17, 953 01 Zlaté Moravce.
ALLESMONT s.r.o., Ondreja Mesaroša 740/10, 013 03 Varín.
ANTES - GM s.r.o., Jilemnického 25, 911 01 Trenčín.
HARD - SOFT TECHNOLOGIES s.r.o., Farská 6, 010 01 Žilina.


Zväčšiť mapu



Kategórie
Publikované
Rozmery 799*600
Návštev 41769

[136] Komentárov

Romčiči - Nedeľa 30 Október 2011 23:58

Milý Dando ! tak na začiatok by som ti chcela povedať, nerob múdreho lebo ti strčím hlavu do cestovinového šalátu. nebol si tam, nevidel si nič, tak nerob hustého čáresa zato že si z Petržalky. tam duchov nemáte, len paštiky ktore jedávate na ranajky..takže až sa presvedčíš že ten duch tam naozaj nie je tak potom píš siahodlhé inteligentné príspevky do diskusií.
Prajem pekný deň, mňauuu

Dando - Nedeľa 30 Október 2011 21:45

Haha,vsetci mudruju ze tam strasi, vraj je aj video, ha ha..ale nikto ho sem nedal. Vraj je aj reportaz ale nikto ju nevidel...Zboznujem taketo bachorky starej matere typu Jozovho otca bratranec je tam sbs-kar a vraj tam videl nieco a to nieco bol tien jeho kolegu Stefana, ktory sa tam oprety o lampu robil v noci kavu. No strasne...poprosim pisat dalsie klebety nech sa pobavime. Nabuduce mozte aj o auparku. Tam vraj strasi duch mrtveho sadrokartonistu,ktory bol v retazoch zabedneny do sadrokartonovej priecky a teraz tam strasi v podzemnych garazach :-)

misa - Sobota 29 Október 2011 02:01

ludia odkial tieto informacie viete? vraj tam strasi iba v noci a vtedy tam nikto nieje iba sbskari a ti su vraj uz na psychiatrii tak odkial viete tieto podrobnosti a co este viete ?

Johnky - Piatok 28 Október 2011 18:17

...vraj niekde v telke bola reportaz, o to straseni v Mirage.....vraj v Bille strasi najviac...hybali sa obrazy,,,, viete niekto link na dane video....ktosi spominal, ze to bolo v KRIMI na jojke vraj...

HU - Piatok 28 Október 2011 13:39

Ivan a Jofo naucte sa pisat, ci vam strasi v hlavach ??? :-D

jofo - Štvrtok 27 Október 2011 23:12

tak strsi ci neestrasi v tom mirage???

Ivan - Štvrtok 27 Október 2011 21:36

Ako sa to vydeo vola prosim vas poslite mi link

celezle - Štvrtok 27 Október 2011 12:10

Doxtor tlieskam :) Hanba nič iné ma asi ani nenapadá v súvislosti s touto stavbou...nejdem konkretizovať ale niektorí by mali asi trošku pocestovať po svete ... lebo potom to u nás v Žiline aj tak vyzerá, že jediné Vaše "kultúrne" vyžitie je ísť si kúpiť ten treťotriedny tovar 4x predražený. Hlúposť! Videli ste už niekedy niekoho aby letel do Brussels, Roma, Paris, etc. aby navštívil nejakú rárohu v historickom centre?? NIE! Lebo tam taká ani nie je!

chucky - Streda 26 Október 2011 21:48

šimon ty si asi momentalne priletel z nejakej inej planety co?asi si zabudol ze koli auparku padol uz jeden park a zial zatial este ziaden namiesto neho nevytvorili...bude tu este horsie..treba revoluciu a vo vnutry mirage niekolko šibenic aby sa stihalo vešat ;) musime konat a nielen o tom klabosit a stazovat sa ako nam je tazko!!!

johnnyy - Streda 26 Október 2011 13:16

a aby som sa uplne nevymykal z vasej kolektivnej temy: DUCHOVIA
..myslim, ze vsetkym mozu byt duchovia ukradnuty.. ked ste hladny tak si pojdete kupit rozok aj do pivnice.. ked je vam zima a chcete sa obliect.. pojdete tam tak isto.. ak chcel niekto takto vystrasit ludi.. nech sa zamysli..

johnnyy - Streda 26 Október 2011 13:13

aupark je postaveny na mieste nadherneho parku? zili sme v rovnkom meste? bol zanedbany, spinavy, nic tam dokopy nebolo (dve lavicky a tri stromy), velká časť parku bolo parkovisko... ak je toto predstava nadherneho parku.. tak prosim

no.. tolko k tomu parku a teraz k umiestnenie Auparku... je zle.. park sa mal komplet prerobit s podzemnymi parkoviskami a tym by sa predlzila pesia zona az na bulvar cez zelen (teraz je to cez obchody - velmi zle)

a na margo pesej zony.. mala by podla mna pokracovat neprerusena cestou.. sucasna (co sa teraz preraba) mohla ist kludne pod zem.. tie dva pruhy by sa tam kludne zmestili.. je to pre mna pekny sen ale ma hacik a tym su peniaze

k miragu len tolko, ze je nevkusny, zle umiestneny, obrovsky, proste cele zle, i ked ma aku taku reprezentavivnu sucasnu archietkturu, stale sa do centra nehodi

este k tym domom (co si spominal Z), co tam boli predtym: sto krat by som ich tam mal radsej, lebo korespondovali s okolim - historicke centrum (male uzke domceky, SIKME STRECHY).. mirage znicil historicke mesto zhora, nehovoriac o hrade.. to je kapitola zivota mesta, ktora sa proste nemala stat.. a kto toto investorovi prepaci je s prepacenim h....k

Z - Streda 26 Október 2011 10:48

Ako sorry ludia, pol ziliny vie ze pan T nevyplatil to co mal, ale nechapem preco tu miesate cintorin a duchov...akoze tie budovy co tam boli postavene pred Mirage, to boli tiez ludia co su necitlivy...atd, ked ste chodili tam to ste po nich akoze nesliapali??? ved tam boli butiky, zmrzlinaren, langose..ruku na srdce , ktory zilincan tam predtym nebol...a stavim sa , ze vsetci co tu pisete ste kazdy druhy den v Miragi, len nemate co na robote tak ohovarate ludi a jedno ci to pravda je alebo nie...a ked uz tak verite na duchov a rozne kraviny, tak ked vy prajete niekomu nieco zle, obrati sa to voci vam 2-nasobne. na kazdeho si pocka spravodlivost, ci teraz alebo neskor, tak sa zacnite usmievat, tesit sa zo zivota a prestante riesit ostatnych...Mirage mam rovnako rad ako aupark, duben,max, ale tam kde postavili A bol nadherny park a tam kde postavili M boli budovy, ktore boli davno zatvorene pretoze boli "spadnutie"...

Peter - Utorok 25 Október 2011 19:35

Mirage - Postavená a nevyplatená... Stavba plná klamstiev, zlodejstiev a a okrádania prostého ľudu

sima - Utorok 25 Október 2011 16:35

postavenie tejto budovy je jeden velky OMYL!!! ako moze niekto vykonat take zverstvo a postavit taketo cosi na zidovsky cintorin???ved to je otrasne!necudujem sa, ze sa tam deju take veci, ake sa tam deju. Uz nikdy tam nepojdem, uz len z ucty k tym ludom co tam lezia a ludia po nich dennodenne slapu :(( to je uplne necitlive a nedostojne ...ako tam mozu v klude odpocivat tie duse?a co sa tyka toho, ze je to postavene v centre mesta, v HISTORICKOM meste centra vedla kostola...no katastrofa...mali by to dat prec.

linda - Pondelok 24 Október 2011 15:24

Aj tak je najdôležitejšie ako si na tom ista svätá trojica bezcharakterních podnikateľov omastila pupky Ekostav,týchto podnikateľov nezáujma absolutne ako pokračuje život ludí a firiem ktoré sa neráčili vyplatiť ako im zruinovali životy a úplne najsmutnejšie je ,že otcovia ktorý sa tam narobili nevedia odkial zohnať peniaze aby umožnili slušný život svojim deťom zato trabelsie nevyzerá žeby trel biedu aj so svojimi dvoma spoločníkmi ich detičky chodia na súkromné školy.ako je možné že sa stavia bez povolení kto týmto chrapúňom kryje chrbát pre nich zákon neplati? Tiež mám odpor k mirage a ak tam ešte nestraší tak ja dufam že bude a hlavne tých troch podnikateľov.Škoda,že firmy ktore neboli vyplatene sa nestažuju v mediach myslím,že väčšina z nas by si pred celou miragou odplula!!! a súhlasím DOXTOR perfektne si to vystihol nemám nič proti cudzincom ale takýchto tu netreba nech sa pekne vrátia odrbavat do tej svojej zadubenej krajiny

bene - Nedeľa 23 Október 2011 20:00

neznasam mirage ..je to jedno nechutne odporne centrum a pan T je podla mna podvodnik ,.fuj hanba

johnnyy - Nedeľa 23 Október 2011 10:27

:D

host - Nedeľa 23 Október 2011 10:21

V dôsledku týchto závažných informácií navrhujem budovu zbúrať.

lubik - Sobota 22 Október 2011 22:33

V mirage je poltrgaist-nepokojny duch.V noci im z butikov vyhazduje handry.Straznici tam v noci nechcu strazit,jeden dostal z toho aj infarkt.Videli tam prechadzat bielu postavu,videlo to viacej ludi naraz.Pod obchodnym centrom je nejaky stary cintorin a fara.Zacali sluzit v budove aj omse aby to prestalo.

jakub - Sobota 22 Október 2011 18:53

zevraj v mirage strasi dajte video na yotube

Roman - Pondelok 17 Október 2011 13:17

Čo je na tom pravdy že v Mirage straší ?

doxtor - Pondelok 15 November 2010 23:14

natalka, ty si bud hrozne tesiva, alebo sa v civile volas george trabelsie.
Zilina ma novy VRED, absolutny hnus, natlaceny do stredu historickeho centra mesta.Domy z 14 storocia vedla skleneneho nezmyslu navyse este aj vzhladovo otrasneho. Poskodeny kostol a stavba ktora vyrastla bez stavebneho povolenia, dokonca bez uzemka. Namiesto toho aby sudruha z perzie zabasli za verejne ohrozenie, v slovenskom kocurkove dostal povolenie na zastabilizovanie jamy, ktore mu stacilo, aby vybudoval tento nechutny gyc.
V rakusku by ho dochodcovia utlkli klobukmi, blba slovac sa necinne pozera.
Spartanov bolo 300 a zastavili mor z perzie, nas je 100 000 a jeden perzan znasilnil mesto /svojimi ???/ peniazmi.
grc,grc,grc

Palo, ty si asi vznikol zo skumavky, bez korenov, bez historie. Taki ako ty nepotrebuju faru, kulturu, historiu, zilinsky hrad, taki ako ty potrebuju trochu plastu, skla a pozlatka, aby si v strede mesta mohli kupit dalsiu cinsku blbost v super butiku. a dat si pripecene hranolky vo fast foode. to je fakt 21 storocie. Otvor oci a chod sa potzriet von, do rakuska, nemecka, holandska, francuzska ako tam vyzeraju historicke centra.
Mirage patri na pole za zilinu aj s auparkom.

jano - Štvrtok 28 Október 2010 19:54

ked dostudujem a zatial si to tu vytrpiiimmmmm hm no co uz taky je zivottt

jano - Štvrtok 28 Október 2010 19:53

mne to je passs sa potom aj tak odstahujem do londyna za rodinou .....

Veronica - Pondelok 25 Október 2010 12:11

Zdravím, často jezdím do Považské a vždy se ráda zdržím v Žilině. Takové obchodní centrum mi v Žilině chybělo, takže jsem za něj ráda, i ten design se mi líbí, to, že se trošku víc vymyká, Žilině na kráse neubere ;)

johnnyy - Štvrtok 21 Október 2010 22:41

a este jeden detail: burianova veza je vyhliadkova veza (teda ak funguje a ak nie tak dufam ze niekedy bude) z ktorej krasne vidiet stresnu krajinu centra mesta a mirage tuto krajinu uplne znicil

johnnyy - Štvrtok 21 Október 2010 22:39

v niektorych veciach mas pravdu.. napr. Maly diel, zeleznicna stanica, tak isto aj autobusova.. sudne atd. to zdruzenie je iba na peniaze.. nic ine.. pokial z toho nevyryzuju peniaze.. tak sa nestaraju..
dokonca sa zhodneme aj na tom ze mirage je pekna budova, moderna a vsetky tie pozitiva a superlativa co si napisal, no urcite nie v takomto priestore. to iste plati aj pre Aupark.
Ja ako turista (cudzinec) aj keby som isiel na nejaku turu, tak prechadzam zeleznicnou stanicou (alebo autobusovou).. no hned dalsie co pride, tak je historicke centrum.. dokonca o stvorcovom sa pisalo aj v starych basniach, tak preco nicit toho ducha.. ja pevne verim, ze nic modernejsie ako je Grand hotel sa na alebo pri namesti nepostavi.. a hlinkove namestie zachranuje iba to ze miesto kde je park je park, lebo keby tam bola dalsia mega hmota, tak sa namestie uplne zatvori a takym pochmurnym prostredim by sa mi a hadam ani tebe ani chodit nechcelo (myslim, ze kludne nam stacia sidliska, naco robit nieco take aj v centre)..
no ako sa vravi a mudry clovek napisal: kazdy den trochu urbanizmu, nezaskodi organizmu

Palo - Pondelok 18 Október 2010 11:04

johnnyy: Ja nechcem aby sa zmodernizoval kostol to sa ani nikdy nestane, ja len ze milionove peniaze su minute na nove krestanske stavby namiesto na opravy fasady vezi, alebo ten schatralý koscel na marianskom ved to je hamba, hlavna vec ze sa tam nainstalovalo za drahe peniaze osvetlenie!!! To ze seru holuby po celom historickom centre, spinia a prenasaju choroby tiez nikomu nevadi? Ja som si zo zaciatku tiez nedel predstavit naco buraju farske schody, ale ked sa spatne pozrem na ten atipicky zlepenec, myslim spodok na rozpadnutie aspon tak vyzeral, a na nom nalepena nova cast nejakej krestanskej diecezy alebo co to tam bolo, to mi je uplne jedno, vyzeralo to priserne, to ako ked dostanes stary dom, kasles na dizajn ale ty si pristavias nove podkrovie a si vysmiaty ze byvas v novom ale zvonku to posobi priserným dojmom. Preto som uvital Mirage, je tam nova stavba. Kritizoval pred rokmi niekto banky za to ze su na kazdom rohu? Mozno par ufrflancov, ale v konecnom dosledku, tieto banky aspon zrekonstruovali vsetky dezolatne stavby na nove! Nasa zeleznicna stanica, to je niekolko rocna hamba mesta namiesto toho aby bola vykladnou skrinou. Ten podchod a wc pri Bille som uz spominal, pozrel si sa teraz niekedy do 2 studni na marianskom namesti??? To nie su studne, ale dost hlboke odpadkove kose, hlavne ze je v meste zdruzenie ZA KRAJSIU ZILINU!!! Hovoril si o turistoch, ktorý turista chodi do koscela? Ide si pozriet centrum niekde sadnut, alebo ide na turistiku po okolitych horach. V Budatine sa mozes rovno otocit a ist prec, lebo uz dost dlho je to iba fasadna atrakcia!!! Pozri sa na plavaren ta ako vyzera? Kupalisko pri nej je obrane o 1/3 rozlohy, za hvezdarnou sa stavaju domy atd.

johnnyy - Nedeľa 17 Október 2010 17:31

to palo: myslim, ze ty ani ja nechceme zo ziliny slovenske las vegas..
ako mozes porovnavat domov odborov :D:D iba vymenili fasadu, ktora sa velmi podoba na to co tam bolo.. ziadnu radikalnu zmenu tam nevidim.. a si myslis, ze by sa mal kostol zmodernizovat aby sa podobal na OC mirage.. tak potom je moje sklamanie vacsie ako to tvoje
to ze je 21. stor. to znamena, ze pamiatky idu stranou a do popredia sa dostavaju investori, ktori si nevidia ani pred nos ked ide o peniaze? takto si predstavujes 21. sotrocie.. kam tento svet speje?.. ako by vyzerala vieden, amsterdam, paris, lyon.. a mnoho dalsich miest, keby si vybrali tvoj zmysel 21. storcia? nenasiel som ziadne mesto, ktore by malo nieco taketo ako my tu v ziline.. vysmech historie a vysmech ziline .. gratulujem.. este viac takych ako ty a mame sa na co tesit
ale aspon ohladne narodnej ulice sa zhodneme.. ta je v dezolatnom stave a to sucasne zaliatie vytrhnutych blokov je smiesne, no do fasad budov by som nezasahoval.. co by to bolo za mesto bez historickeho centra
takiez by sa mi pacilo zrekonstruovanie starych budov.. ale len s ponechanim alebo miernym zmenenim fasady.. a ked uz nieco moderne, tak nieco take ako navrhol pan architekt Voštenák s povazskou galeriou

Rasto - Nedeľa 17 Október 2010 12:09

Súhlasím s Palom,má pravdu..

Palo - Nedeľa 17 Október 2010 11:02

Sa tesim, ze je tam oc Mirage, a naco sem chodia turisti? Aby si pozreli koscel??? Ved su v kazdom meste aj dedine, keby to bola ojedinela mesita tak som ticho. Takto sa urcite urobi jedna momentka s aickym fotacikom a tam vam konci ta vasa kultura. Stare osarpane polorozpadnute budy ktoych majitelia cakaju kto im zaplati viac alebo kedy pride nejaky blb hodny platit najomne za rozpadnute chajdy!!! Vazený je 21 storocie!!! johnnyy svojim prispevkom si ma total sklamal!!! Presne kraska a zviera, aspon ze to v Dome odborov pochopili a na poslednu chvilu zrekonstruovali tu chajdu, o slovakii radsej mlcim to je hamba mesta, ale vam vadi nieco nove a pekne. Takýchto rozpadnutych bud je meste ako maku, skuste otvorit oci, na ulici medzi postovou bankou a krcmou nosorozec je co? Verejne hajzle z minulosti nie tak davnej pri Bille, hnusna budova Smeru s otrasnou gigantickou zeleznou branou, zeleznicny podchod so stalinovymi eskalatormi, a ceresna na torte je narodna ulica, to uplna hamba!!! Ak chce niekto mat pekny koscel nech sa ide kuknut kam dieceza dava love, na novu stavbu namiesto noveho trhoviska alebo reholnym sestram pri stafanikovom namesti atd.

johnnyy - Nedeľa 17 Október 2010 09:18

tak predsa sa nasiel niekto tak povrchny, ktory chape centrum mesta ako obrovske nakupne centrum.. vsak natalka..
ak smiem vediet co je na tom kostole na opravenie? tie popraskane mury, ktore su nasledkom budovania OC Mirage? si to utried v hlave a potom prid s nejakou kritikou..
ak si myslela tou kraskou OC mirage, tak ta uprimne lutujem

to šimon: a preco budeme mat viac navstevnikov? myslis, ze ludia z inych krajin a inych miest chodia do ziliny za nakupovanim a nie za kulturou? ty si dalsi taky co by si to mal v hlave utriast..

to rypal a Leo: tlieskam

Leo - Sobota 16 Október 2010 12:34

Natalka má radosť, že v Žiline pribudol v centre mesta rakovinový nádor. Bohužiaľ, rakovina pohltila barokovú faru, zástavbu na Farských schodoch, Žilinský hrad a zeleň na Hlinkovom námestí. Navyše nádor znehodnotil panorámu mesta a pravdepodobne bude pokračovať ďalej na objekt Tesca, lebo sa nedá zastaviť. Nádor má dobrú živnú pôdu, ktorý pri živote udržiavajú chamtivci.

rypal - Sobota 16 Október 2010 11:39

mila Natalka, tesime sa vsetci za teba, ze sa na ten Hrad tak hrooozne tesis buhaha...a co takto zacat od seba a prispiet na restaurovanie toho kostola?

šimon - Piatok 15 Október 2010 19:01

som rad ze sa stavia taketo nakupne centrum,lebo budeme mat aj viac navstevnikov atd. Ale bol by som radcej omnoho keby sa takto v centre urobil aj nejaky PARK sak ked je miesto pre OBCHODNE CENTRA ( AUPARK ,MIRAGE..)tak by mohlo byt aj pre PARK no nie ???,,

natalka - Piatok 15 Október 2010 18:47

na toto nákupné centrum sa hrozne ale hrozne teším ....aaaj ked je pravda, že to tam je dosť na tesno, ale aj tak sa mi to hroooozne páči....no a potom na koniec, by som bola rada keby OPRAVILI AJ TEN KOSTOL lebo teraz to vizerá ako "KRáSKA a ZVIERA" .....:/
Pridať komentár