Mestská polícia Žilina — Žilina Gallery

Žilina Gallery :: Fotogaléria mesta Žiliny

44/63

Mestská polícia Žilina

premietanie (slideshow)
Mestská polícia Žilina

Mestská polícia Žilina

Hollého 11
(Foto: 29. 3. 2007)

Mestská polícia Žilina, Hollého 11, 010 01 Žilina.
Tiesňová linka: 159, Tel.: +421 (0)41 562 11 66 – stála služba, tiesňová linka SMS pre občanov s poruchou sluchu a reči: +421 905 600 159, e-mail: msp@zilina.sk, web: www.mpza.sk.

Stála služba: Po – Pia 00:00 – 24:00 hod. Úradné hodiny: Po – Ne 07:00 – 15:00 hod.



[ zastaviť premietanie (slideshow) ]

Kategórie
Publikované
Rozmery 792*600
Návštev 27833

[35] Komentárov

laksdjôl - Streda 18 Január 2012 16:46

niektori pracovnici MP - Zilina maju pocit velkej moci. Clovek apsolutne bez empatie. Smutne ako niektori ludia stracaju status CLOVEKA.

jozef - Nedeľa 04 Júl 2010 14:45

chcel by som sa opytat,ze ako dlho bude stat nakladna avia skoro rozpadnuta na hlavnej ceste smerom z Vlciniec do Celulozky.MP ju parkrat fotili,ma ECV to nie su nato paky,aby bola odstranena na naklady majitela ked zbytocne zabera miesto pre automobily,ktore si riadne vsetko platia/cestnu dan.poistky a pod/ a toto rozpadnute,zhrdzavene cudo nikomu nechyba?Presne miesto je naproti benzinovej pumpe kadial chodi kopec ludi pesi.dakujem za presetrenie

čitateľ - Streda 14 Apríl 2010 09:37

estate.Úbohejšie ospravedlnenie policajtov čo sa týka tých psov som nevidela. Podľa toho ani štátna polícia by nemala kontrolovať vodičov na cestách, lebo jazda vodiča je jeho vizitkou. A tak sa nech len policajti prizerajú a nedávajú pokuty. Tak treba zrušiť i mestskú políciu, lebo nemôže byť všade.Ušetrili by sme veľa z rozpočtu. Ešte som nepočula, že vôbec mestský policajt dal pokutu nejakému majiteľovi psov za znečistenie životného prostredia.A to sa pohybujem po sídlisku dosť frekventovane. Ale mestskí policajti sú všade tam,kde je potrebné založiť papuču na auto. Záver: vidím nezáujem mestských policajtov a ich nadriadených včítane mestského úradu riešiť uvedený problém.

ten kto je v obraze - Pondelok 05 Apríl 2010 20:56

žilinský mestský policajti v žiline minulý rok zadržali viac hľadaných osôb a osôb na pátrní ako všetky iné mestské a obecné polícia na celom slovensku dokopy

estate - Pondelok 29 Marec 2010 12:42

....aproppó...ospravedlňujem sa za hrubú gramatickú chybu v slove vizitka...to len tak na okraj...pre študovaných, pozorných jazykovedcov...:)ˇďakujem za pochopenie:)

estate - Pondelok 29 Marec 2010 12:27

....čo sa týka výkalov psov...každý pes je vyzitkou svojho pána...takže,pokiaľ sa nezmení mentalita obyvateľov Žiliny...Slovenska nepomôže ani armáda policajtov a strážnikov...to by museli tí pracovníci MP stáť 24 hodín pri každom jednom paneláku,aby zabránili aspoň ako takému pravidelnému "prihnojovaniu" a vzbudili aspoň akú takú úctu k svojím spoluobčanom,ktorí pochopili,že mať psa v byte je neprirodzené,alebo jednoducho nezvldajú jeho výchovu tak ako sa na správného psíčkara patrí!!!Videla som pracovníkov MP ako pokutovali práve takýchto psíčkarov...policajti nemôžu byť všade..nie sú mágovia,aby mohli byť na 20-tich miestach naraz ...jednoducho je to nemožné...ale ak je to taký závažný problém treba podať návr mestskému zastupiteľstvu nech zriadi sexiu polície kontrolovania psích extrementov 24 hodín denne...:))) to bude asi jediná záruka poriadku a čistoty v meste.,P:S:ako sa hovorí,ked je chorá hlava,tak je choré celé telo...ked je psíčkar s prepáčením arogantný"humusák",pes s tým nespraví nič...a ani tá hrstka policajtov,čo tu je...lebo tých arogantných tu máme akosi nadpomer...

čitateľ - Utorok 19 Január 2010 10:01

Ešte raz: Kedy mestská polícia bude dávať pokuty majiteľom psov za znečistenie verejnných priestranstiev. Jednú prácu už vykonávate "statočne" zakladanie papúč autám a "statočne neoblomne" vyberáte pokuty, ale to že nám psi už pomaly serú na hlavu vám to je jedno.

Čitateľ - Pondelok 28 December 2009 20:46

Kedy začne mestaká polícia dávať pokuty majiteľom psov za znečistenie verejných priestranstiev? Na sídlisku Vlčince je umenie nestúpiť do psačieho hovna?

Mia - Sobota 15 August 2009 12:50

Dlho som tu nebola ale úplne súhlasím s Milošom.nikto niesme dokonalý a každá robota je rovnaká.Keby sme nemali políciu bol by všade totálny bordel.Neodcudzujme niečo čo nevieme objektívne posúdiť a presne keď chceme niečo zlepšiť tak to treba riešiť a nie len nadávať.........ale ja si ludí z polície vážim a som rada že ich máme.....

Miloš - Štvrtok 06 August 2009 13:34

divím sa,aký obraz sa tu vytvára o MP,ja by som navrhoval káždému komu sa niečo nepáči na práci MP,podať návrh na zlepšenie jej fungovania.
Ak ste voliči máte svojho poslancay ktorý sa stretáva vo svojom obvode aj zo zástupcami z radov MP,ak nie tak písomne informujte ich nadriadených, pravidlá sa musia,alebo by sa mali dodržiavať všade.

Ruku na srdce: kto neodhodil špak či papierik, nerušil v noci cestou z baru nočný kľud,neparkoval tam kde sa nesmie.

Pekár pečie, kuchár varí, murár stavia, policajt pokutuje.
Keby to tak nebolo tak v tejto našej republike je už totálny chaos.

Doktor - Pondelok 03 August 2009 21:35

No naozaj zábava!Len si hlavne vážme že máme prácu,každá práca v dnešnej dobe je dobrá....no ale pán Karol asi jediné čo vie je drbať druhého a sám si ani riť neutre.....nech to ide robiť on.....nevedel by kde je sever.

Zdendo - Štvrtok 16 Júl 2009 12:18

Zdravim ludi vo spolok. Je to tu ako v Kocurkove, ale pohoda. Uvedomte si, ze ste ludi adlisnych povah a nazorov v zivote sa nedohodnete. Vzdy pojdete poroti sebe lebo jednemu sa paci to a truhemu to nie. Ale nevadi ved zivot je o tom :-) Lubi sa mi tato stranka asi tu budem chodit castejsie!!!!

G.D. - Piatok 03 Júl 2009 22:10

nechcem sa nikoho dotknut,ale skuste ist rano o pol piatej po meste a som zvedava,ci stretnete nejakych m.policajtov.to tazko.ale urcite plnia nejaku funkciu tohto mesta,ale mali by tiez dodrziavat urcite pravidla tzv.hry.

Mia pre Jarmilu - Štvrtok 02 Júl 2009 08:29

Jarmila neviem či zvyšok je jedna osoba ale ja nie!A ak si si nevšimla ja som zasa toľko s nimi nedržala,tak neviem z čoho tak usudzuješ.Ak z toho,že mám rovnaké tvrdky tak potom sme jedna osoba minimálne 5 milionov ľudí.PS:tak ako som dala za pravdu p.Karolovi,tak aj tej tinik.

Jarmila - Streda 01 Júl 2009 22:24


Prečítala som si pozorne posledné príspevky a usudzujem, že tinik = Dávid = Leo =
= Mia = Noro. Stačí si všimnúť obsah, formu a rovnaké gramatické chyby.Uznávam, že Karol prestal s Tebou debatovať.

Noro - Streda 01 Júl 2009 17:12

Tak ten Karol je pekný k.....t,a to ja policajtov nemusím ale on je primitív.Nikto ho neuražal ani nepoužil vulgarizmy ale starý ujo sa asi nevie brániť.

Mia - Streda 01 Júl 2009 08:38

Z nudy som otvorila túto stránku a celkom sa bavím.Pripájam sa k diskusii:ja si myslím,že máte pravdu všetci čo tu píšete. Ano nemuseli dať pokutu starému páru,keď prišli k autu a videli o čo vlastne ide,ale ak tak urobili im sa to vráti keď budú starý. No z druhej strany keď si pán myslel,že zákon neporušil a priestupok nespravil nemal ho zaplatiť a ísť to doriešiť na políciu,teraz spätnne im už nikto peniaze nevráti. A k policajtom sú tí ktorí len buzerujú slabších,ale sú aj takí ktorí si robia podstivo prácu a tak to je všade a vo všetkých oboroch nie len na polícii.Takže nikdy nevieme čo budeme potrebovať a kto nám pomôže.

Leo - Utorok 30 Jún 2009 21:39

Ano,ano pre každého z nás je zaujmava len kritika,niesom priaznivcom polície,ale ty Karol si jediný kto tu niekoho uráža(tinik). nesuhlasím úplne ani s ňou ale má aj keď nemá na 100% pravopis má pravdu nikdy nehovor nikdy!
Tiež nemusim žilinskú MP,ale možno ich raz budem potrebovať,a verím tomu že tak ako sú tam aj tupci sú tam aj inteligentný ludia a ty Karol ako to chceš riešiť dáš tu fotodokumentáciu tým hlúpim policajtom si trocha protirečíš a ani s tým nič nespravíš. Starý pan nedostane svoje peniaze a policajti si nebudú (s prepačnim za výraz) srať do vlastného hniezda.Tak v celku je na tom lepšie tinik má svoj svet dobrých a zlých a pozitivnejši postoj k Žiline a je racionálna vie,že pomoc dostane od každého.

tinik - Utorok 30 Jún 2009 21:25

No,vidím že sa to rozbehlo.Takto, ok pre Karola ak máš pocit že nekonali správne dobre,pre dávida toto som presne myslela,nie všetci sú len zlý a len dobrý.Sú policajti skorumpovaní a potom taký čo robia svoju prácu správne a môžu nám pômocť.Ja robím tam kde sa tento incident stal,to asi vyjadruje všetko,snažím sa luďom pomáhať aj ja, keď ich rozdeľujem na dobrých a zlých myslím že to je správne nie? Raz budeme aj mi potrebovť pomoc tak treba na to myslieť,či mám myslieť len na jedno a porušovať to v čo verím a čo som študovala?Karol ak si teda myslíš že som hlúpa ok,ale potom byť tebou nechodím za primitívnymi lekármi,sestrami,nehladám pomoc u primityvnych policajtov,požiarnikoch,ani u primitívnych advokátoch!Celé to má dve stranyh tak by si to mal brať aj ty.Na záver ja som dostala pokutu 100 eur za priestupok a aj tak ich neodcudzujem je to zlé?PS: možno neviem pravopis ale v tom čo robím som dobrá a ospravedlňujem,že som sedela radšej na biologii,chémii a tak...ako na slovenčine.

David pre Karola - Utorok 30 Jún 2009 21:07

1. ako inak to chceš vybavovať,mám rad ľudí ktorí niečo začnú a potom ustúpia lebo nieje čo písať
2 pre tinik možno máš pravdu nemali by sme všetkých hádzať do jedného vreca,pokiaľ viem na polícíí nerobia len dvaja ale je ich tam oveľa viac.Mám z teba pocit že si to myslela všeobecne a asi maš pravdu niesu len zlý ale aj dobrý a nehádžeš ľudi do jedného vrecia,čo sa ti raz v pozitívnom zmysle vráti
3. pre Karola,áno možno jednali zle ale zaujave je že píšeš,že sa ich zastal cudzí pán to by ma zaujmalo prečo nie ty.ďalej z písania sa nedá zistiť povaha osoby ale pre všetkých to čo si zaslužia,takže:keď sú policajti taký primitívny čo urobiš keď dcéra alebo syn si ho dovedú domov za manžela,keď Vaše vnúča bude policajt,keď zachránia tvojej mame život alebo tak ako mne vrátia mi peňaženku s 500 eurami,nemal by si nadávať na každého keď nevieš kedy ti pomôžu,alebo ty nikdy nebudeš v núdzi ty si boh-nie ty si prízemny sebecký pako ,ktory len frfle a žiadne činy.Urážq ťa to?Nie? OK ja len že ako tak čítam tiník nepoužila žiadne vulgarizmy len nehádže všetkých do jedného vreca.

Karol pre tinik - Utorok 30 Jún 2009 20:39


Na záver iba toľko: ak niekto volal z nemocnice mestskú políciu, policajti mali na uvedenom mieste sa presvedčiť či došlo k priestupku zo strany vodiča. Podotýkam že žiadna značka nie je tam, ktorá by zakazovala parkovanie motorového vozidla.Vozidlo vôbec neprekážalo sanitkám ani iným vozidlám.I napriek tomu dali vodičovi papuču a blokovú pokutu. Z parkovania uvedeného vozidla mám fotodokumentáciu.
Okrem iného Tvoje príspevky prezrádzajú Tvoju primitívnu úroveň.Viac nebudem na ne reagovať. Vybavovať sa to dá aj iným spôsobom.

tinik pre Karola - Utorok 30 Jún 2009 19:56

Takže ešte raz keby pan z nemocnice,MP nevolal incident by nebol,takže vy ludia niektorý ste zvláštny z jednej strany Vám polícia vyhovuje keď ju chcete vy a keď ju niekto zavolá je zle,tak len toľko.a ozaj pardon ty budeš mať minimálne tri VŠ,nikdy si sa nepomýlila vždy robiš všetko celý život podsivo,tebe prajem že raz kd budeš potrebovať zamestnancov hociktorej polície dúfam že neprídu a tebe sa to vráti,či ťa niekto okradne,zbije,zrazí alebo hocičo iné...Nikdy nevieš

tinik - Utorok 30 Jún 2009 19:50

Neviem čo si čítal,ale nepoužila som ani jeden vulgarizmus,po druhé ja na polícii nerobím a ani sa k tomu nechystam.K tej papuči pri nemocnici,keby tu mal niekto IQ tak si zistí,že ten pár pokutu nedostal,že na neho zavolal políciu pan doktor zo sanitky a to že sú tu tvrdky Ok, beriem je som nikoho za ne nekritizovala,ja som len človek,ktorí keď chce na niekoho nadávať tak si to najprv overím či je to pravda.K tým tvrdkám ja som kritizovala slova thak,xixi a love namiesto peniaze...to podľa mňa svedčí o veku prispievatela.Takže keď si taký hrdina mal si sa pristaviť pri tých MP a brániť toho pána s tou pani,alebo skôr ako to tu napíšeš overiť ako tento incident skončil.A ešte raz nerobím na polícii ani tam nikoho nepoznám mlen si viem zistiť informácie a potom trepem.

Karol- pre tinik - Utorok 30 Jún 2009 19:08


Už z obsahu tvojho textu (vulgarizmy)vidno Tvoju úroveň a pravdepodobne patríš medzi asi takých príslušníkov mestskej polície ako boli Tí, ktorí neoprávnene uložili blokovú pokutu chorým starým ľuďom. Jednoducho kto sa neuplatní nikde, nič nevie robiť ide za príslušníka mestskej polície, tak mi to pripadá. Bohužiaľ vidno to na každom kroku. Okrem iného neovládaš ani pravopis ale hrubé slová áno.
Nuž Tvoja úroveň.

tinik - Utorok 30 Jún 2009 17:39

No ja sa pripajam k tým čo nekritizujú keď nevedia o čom je robota polície a to hociktorého oddelenia.K tým starým luďom je jedno koľko majú rokov majú povinnosti a práva ako hocikdo iný,a keď nevládzu chodiť nech si vybavia ZŤP,ak im ho nechcú dať je to problem inde nie polície.K tebe Domča tvoje IQ siaha veľmi veľmi nízko-podľa písania.K nočnému hluku,keď ti zjapú pod oknom zavolaj policiu,keď to nevieš urobiť tak nepindaj.Chcela by som vedieť čo robíte vy!Každá robota sa má úctiť,je jedno či si policajt,vojak,doktor či učiťel,týto ludia živia rodiny a robia prácu rovnako.A ešte na koniec všetci MP musia mať maturitu,psychické a fyzicke testy,neustále sa učia a polovica z ních chodí na VŠ, a ludia ktori anonymne kritizujete ich prácu nesiahate in ani po členky. Pekny deň

Karol - Nedeľa 28 Jún 2009 22:18


Dňa 26.06.2009(piatok) o 09.53 hod. som bol svedkom nechutnej udalosti pred ŽILPO v Žiline. Dvaja mestskí policajti, ktorí prišli na vozidle mestskej polície ŠPZ ZA-X 227 udeľovali vodičovi pokutu, ktorý mal na svojom vozidle škoda Favorit ŠPZ ZA-697 BS papuču údajne, že s vozidlom prekážal sanitkám. Jednalo sa o staršieho pána, ktorý bol na lekárskom ošetrení so staršou ženou, ktorá skutočne nevládala chodiť a preto vozidlo postavil blízko vchodu do ŽILPa. Hoci vodič spomínaného vozidla im to vysvetľoval, že prečo stojí s vozidlom na spomínanom mieste napriek tomu mestskí policajti udelili vodičovi blokovú pokutu. Jednanie mestských policajtov vyvolalo u viacerých okoloidúcich ľudí pohoršenie, nakoľko videli, ako vodič staršiu ženu sprevádza do auta, ktorá ledva dvíhala nohy.Dokonca im jeden pán povedal, že či vôbec majú citu takto jednať so staršími chorými ľuďmi a konštatujem, že uvedené auto neprekážalo sanitkám, okolo vozidla by bol prešiel aj buldozér.
Mám taký pocit na základe pozorovania, že hlavná činnosť mestskej polície v Žiline je dávať papuče autám a vyberať pokuty.Iných veci si nevšímajú, napríklad rušenie nočného kľudu hulákaním po meste a na sídliskách.Mestskí policajti si zgustli na starších ľuďoch. Určite by sa tak nezachovali k mladým holohlavým arogantným vodičom. Z tých majú strach.

Lilly - Piatok 26 Jún 2009 21:06

Ľudia, prečo kritizujete len to, čo vidíte možno v priebehu piatich minút? Ak sa vám zdá, že nič nerobia, že na vás kašlú, skúste si to vy, čo máte len pripomienky!Keď je vonku zima, vy si sedíte v teplúčku, keď prší, ste pod dáždnikom, keď je horúco, schladíte sa a oni?Nemôžu nič... Nepatrím medzi policajtov, ale mám s nimi dobré skúsenosti, vždy pomohli. Ľahšie je kritizovať ako skúsiť, že? A aproppo, domčiatko, najskôr sa nauč pravopis a gramatiku, až potom niečo napíš!!!

Saša - Piatok 19 Jún 2009 11:44

Mestská polícia v Žiline nemá absolútne žiadnu úroveň, čo sa prejavu a vystupovania týka, väčšina z príslušníkov MP nemá možno ani stredoškolské vzdelanie a o inteligentnom prejave a jednaní tu nemôže byť ani reč.
A presne takíto ľudia tvoria obraz o fungovaní a kvalite žilinskej mestskej polícií.
Je to veľká škoda a aj zlá vizitka, že na základe týchto ľudí je potom posudzované celé mesto.

wevo@azet.sk - Pondelok 18 Máj 2009 10:04

chcel by som sa opytat ci sa v ziline nehodou neotvara jazdecka policia dakujem

Jarka - Nedeľa 18 Január 2009 23:35

Mestská polícia má neskutočne veľa práce a neskutočne veľa vecí rieši, o čom nemajú ľudia,ani len tušenia.Každý človek vidí len to, čo chce a máloktorí človek v súčasnej dobe, keď mu polícia pomôže ,či aj štátna dá pochvalu policajtovi,zaujímavejšia je pre ľudí kritika.

M.M - Nedeľa 18 Január 2009 20:53

Myslím že optimálne by bolo riešenie,keby mestká polícia ako taká prestala vykonávat činnost pod hlavičkou miest a obcí ,a prešla by pod činnost štátnej polície,ale s tým že financie by zabezpečovala aj nadalej samospráva,jeden z dovodov by bol že súčasná mestká polícia stále nedisponuje oprávneniami štátnej polície,a čo je podstatné mestká polícia má malú váženost u občanov,je to len úvaha ktorá sa tažko uplatní v dnešnej dobe.

S pozdravom Milan M.

domčiatko - Piatok 05 December 2008 14:03

nechapem takych policjtov co maju aj thak ludi ktory tam pridu za nimi s vaznim problemom na haku naco nam je policia ked nevedia pomoct ludom a este sa rozculuju pomaly ze preco ich niekto otravuje aky to ma zmysel?kaslete na ludi ae keby sa take nieco stalo vam ursite by ste zmenili nazor niektory ste bezcharakterny..policjti su nam na hovno amju pass co sa vam stalo vsimaju si ci nahodou niekto nefajci na zastavke ae to ze vam ukradnu tasku zo vsekymi veciami a vyberu z uctu 40 litrov im je pass

host - Pondelok 01 December 2008 20:48

Všade sa hovori o tom že MP je na riešenie priestupkov hoci občania upozornia na na niečo čo by sa nemalo ako parkovať na trávniku hoci len polovičkou auta MP to ignoruje.Hliadka sa prevezie v aute okolo a odíde bez povšimnutia.Prečo chcete od ľudí aby niečo nahlásili čo sa im nepáči.

My policefriend - Štvrtok 30 Október 2008 11:25

Dobry den lovely Police.

Boys look at the new weapon SIG SAUER SP 2022. &/
Ralf

michalrotter@azet.sk - Pondelok 20 Október 2008 10:21

Chcem sa podakovat strežnikovi a stražničke za to že mi pomohly na autobusovej stanici. Ďakujem Michal Rotter
Pridať komentár